Ikasgaia baloratzen

Jokin Hervalejo

Ikasturtean zehar gai dezbardinak landu ditugu, gai batzuk beste gai batzuk baino interesgarriagoak. Modu desbardin batean izan dugu asignatura ere, teorikoagoa izan harren, praktikoagoa izan da. Baina hala ere, nire uztez, baloratzeko modua ez da egokiena izan, urtean zehar ikasleak alderdi guztiak gaindituta izan behar dituelako, eta alderdiren bat ez badu gainditzen, asignatura gainditu barik geldituko da, media gaindituta eman harren, eta hori ez da bidezkoa, ikasleren bat lan bat ezin izan badu entregatu, edo konturatu gabe ez badu entregatu, eta horregaitik alderdi bat gainditu gabe gelditu bada, ez da bidezkoa izan, beste lan guztiak entregatuta daudelako, eta kurtsoan zehar esforzatu egin delako, baina akatz bat izateagaitik behin esfortzu hori ez du ezertarako balio izan, nire ikuspuntutik hori iza da asignaturako akatz handienetarikoen bat.

Beste akatz bat nire istez lamdutako gaiak izan dira, gai asko ez dira oso filosofiarekin lotuta egon, edo ez guztiz, gai batzuk egon dira non gaiaren puntu nagusieneterikoak ez dira filosofia izan, eta oso behartuak sentitu izan dira horrexegatik.

Hala ere, asignatura ez guztiz txarto egon azken batean, haurreko gauzak kontuan hartu barik, asignatura ondo egon da, lan batzuk intersgarriak izan dira eta liburu batzuk nahiko onak izan dira (1984) eta hau baloratzeko modua nire ustez egokiena izan da.

Deja un comentario

Diseña un sitio como este con WordPress.com
Comenzar